Rangen är öppen!

Vi har nu öppnat rangen! Välkomna!

Öppettider:

Dygnet runt förutom på onsdagar då vi stänger tidigare på grund av manuell plockning och klippning av rangen under torsdag morgon. Öppnar igen torsdag morgon ca: 09.00.

Onsdagar stänger rangen följande tider:
Maj-juli: 19.00
Augusti: 18.00
September: 17.00
Oktober: 16.00

Inga bollar får slås efter dessa tider och bollmaskinen stänger 30 minuter innan stängning.

Mer information om rangen

Arninge Golf Academy blir en Toptracer-range!

10 mattor med skärmar kommer installeras samt 4 mattor med tillgång via egen smartphone, iPad etc.

Toptracer Range är en teknisk lösning som använder sig av kameror och sensorer för att spåra och analysera golfslag. Det ger spelarna möjlighet att få omedelbar feedback från deras slag, inklusive avstånd, bollflykt och träffpunkt. Toptracer Range används för underhållning och träningsändamål och är mycket populärt på många golfanläggningar runt om i världen.

Nu kommer även Arninge golfklubbs medlemmar och gäster att kunna ta del av denna upplevelse.