Företagsgolf & Event

Arninge Golfklubb erbjuder en vackert belägen och välskött bana strax norr om Stockholm. Klubben har en 18-håls golfbana med skogs och parkkaraktär, samt en 6-håls kortbana av god kvalitet.

Vi erbjuder personlig service före, under och efter er golftävling baserat på era önskemål. Klubbens mycket uppskattade krögare erbjuder ett brett matutbud med fullständiga rättigheter. I klubbhuset finns konferensrum för upp till 100 personer om ni vill kombinera golfen med några timmars konfererande.

Utöver banan och restaurangen är träningsmöjligheterna goda med en stor drivingrange och övningsbunker. Det finns även inspelshål och puttingreen för egna bollar. Arninge Golfklubb hälsar er hjärtligt välkomna och hoppas att ni ska välja oss för er nästa företagsgolf!

Exempel på tillval

Planeringshjälp och golfvärd på plats
Rabatt i shop (prisbord etc.)
Administration som lottning, scorekort, start- och resultatlista
Längsta drive & närmast hål
Beat the pro
Lunch/Middag